رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گودای که در دوران مدیریت لاپورتا در باشگاه بارسا، یکی از مدیران تیم کاتالان بود، به شدت نحوه شادی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده

Ronaldo, Real Madrid Vs Manchester city
 
سایت گل-دیدار رئال مادرید در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و در دیداری تماشایی توانست به لطف گل دقیقه نود رونالدو به برد دلچسبی دست بیابد. البته این دیدار، خالی از حاشیه نبود و اتقافات متعددی در جریان و قبل و بعد از بازی رخ داد که شاید کمتر کسی از تماشاگران از برخی از آنها مطلع شده باشد:
نیمکت نشینی سرخیو راموس
قبل از آغاز بازی همه بیصبرانه درانتظار بودند تا ببینند که آقای خاص چه کسانی را روانه میدان می کند. خبر تعجب آور و سورپرایز کننده این بود که سرخیو راموس، درترکیب اصلی جایی نداشت و بازی را از روی نیمکت دنبال کرد. حضور مایکل اسین در ترکیب اصلی رئال هم نکته جالب توجه دیگری از تصمیمات عجیب آقای خاص بود.
اشتباه یوفا در اعلام نام تیم اصلی
یک ساعت قبل از آغاز دیدار بود که سایت یوفا دات کام، ترکیب دو تیم رااعلام کرد و در ترکیب منتشره در این وب سایت، رافائل واران، کوئنترائو و اسین را در ترکیب اصلی قرار داده بود؛ همین ترکیب اصلی، باعث جنجال وبحث فراوانی میان کاربران سایت شد.
 دقایقی بعد آنها این لیست 11 نفره را تغییر دادند و نام سرخیو راموس و مودریچ را به جای واران و اسین در ترکیب اصلی گذاشتندو همه چیز به حالت عادی بازگشت ؛  شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که مورینیو مدافع اسپانیایی اش را روی نیمکت بگذارد.
داستان ادامه داشت و وب سایت رسمی یوفا مجددا ترکیب اصلی رئال را دستکاری کرد و بار دیگر نام واران و اسین را در ترکیب اصلی قرار داد. همین موضوع در اعلام لیست 11 نفره سیتی از سوی یوفا نیز اتفاق افتاد و بارها جای ناستاسیچ و لسکات و بالوتلی با خاوی گارسیا عوض می شد.
اخراج خواننده اوآسیس از برنابئو
لیام گالاگر، خواننده سرشناس گروه اواسیس، که یکی از هواداران سرسخت باشگاه  منچسترسیتی هم هست و برای تشویق این تیم به مادرید و ورزشگاه برنابئو آمده بود، از سوی مسئولان امنیتی ورزشگاه، به بیرون از استادیوم برده شد. او درجریان برگزاری مسابقه رفتار بی ادبانه ای داشت که باعث شد او از ورزشگاه اخراج شود.
با اتمام بازی هم در شبکه های اجتماعی، پر از انتقادات از گالاگر شد. کارلوس سوارس، بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید ، رفتارهای این خواننده انگلیسی را شرم آور خواند.
 آلفونس گودای: شادی بیمار روانی، تاسف آور است
آلفونس گودای، یکی از روسای سابق باشگاه بارسلونا در پایان دیدار رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، جملاتی جنجالی را در صفحه توئیترش درمورد شادی پس از موفقیت رئال در بازی سه شنبه شب نوشت. گودای که در دوران مدیریت لاپورتا در باشگاه بارسا، یکی از مدیران تیم کاتالان بود، به شدت نحوه شادی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده و نوشته:« بیمار روانی به نحوی گلهای تیمش را جشن می گیرد که انگار یک بازیکن است.او به دنبال جبران کردن ناکامی روزهای بد حضورش به عنوان بازیکن دنیای فوتبال است.»
قبل از آن هم نایب رئیس باشگاه بارسلونا در صفحه توئیترش نوشته بود:«رئال شانس آورد. در 5 دقیقه پایانی بازی، تیم تحت نظر بیمار روانی ، توانست به 3 امتیاز برسد. چه حیف....اینها بیخود هستند.ولی..»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید